Söndagskaos

Trött tjej! Vilken kväll det var igår! Galet på fler än ett sätt. Mycket som hände. Bland annat lyckades jag missa bussen. IGEN! Den här gången var det på grund av vintertiden. Vi (jag, rebecka och josse) trodde att det ändrades vid tolv men tydligen ändrades det inte förrän vid tre. Så vi missade bussen...som tur var kunde Josses föräldrar hämta oss så jag sov hos henne. Äventyret fortsatte idag när jag skulle ta mig hem från Josse. Allt flöt på så bra tills jag nådde bussgaraget i Österbybruk och insåg att jag var den enda kvar på bussen. Kul! Bussen gick alltså endast till Österbybruk. Det enda som fanns att göra var att sätta sig på ett cykelställ och vänta tills föräldrarna kunde hämta en. Jag kom hem till slut i alla fall så nu ligger jag här och halvsover och väntar på att få svar på hur min kväll ska bli. Nu ska jag fortsatta halvsova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0