Sista dagen

Sista dagen som sjuttonåring då då! Känns rätt bra ändå...smått spänd inför morgondagens bravader. Men fan vad kul det ska bli! Ikväll blir det att plugga lite och köra en uppgradering på hår, naglar och ögonbryn så man nästan gnistrar imorgon. En rätt lugn kväll alltså.

Jag har dessutom insett att det blir mindre kaos innan om jag ska hinna beställa mat till mer än 10 pers och äta och dessutom ta mig in till Uppsala. Herregud! Så jag la fram förslaget att flytta det en vecka. Jag hoppas verkligen det funkar för alla. På så vis hinner jag med allt imorgon i lugn och ro.

Nu ska jag skriva lite till på min uppsats, lyssna lite mer på min musik och tagga lite till inför imorgon! ♥



Haha ser ut som om jag är lagom kobent på denna fina bild från midsommras men...hursomhelst! Tänkte visa klänningen som jag ska bära imorgon. Tänkte tuffa till det lite med plattat hår, klackar och kavaj. Kanske nått maffigt halsband...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0