På en torsdag

Jag sitter just nu i skolan med fjärilar i magen, jobbiga tankar i huvudet och en kycklingbaguette i magen. Jag börjar inte förrän fem över tre så har lite tid att döda här.
Jag hade i alla fall religionsprov. Det gick ju...som det gick. Det var knasiga frågor måste jag faktiskt säga till mitt försvar! Jag kan ju det där men inte fan kan de fråga "vad är judendomen?" eller liknande. Nej, de måste krångla till det med fina ord och invecklade frågor. Skit saker! Men jag är nöjd bara jag klarar det. SO ämnen är helt klart inte min grej.
Imorgon blir det krogbesök med några filurer från klassen. Det ska bli riktigt kul att få dansa loss igen! Den här gången blir det nog inte mycket dricka i alla fall. På lördag blir det middag med mina fina flickor och kanske fest efter det. Mysig helg måste jag erkänna. På söndag blir det provplugg för på måndag är det prov i företagsekonomi. Yey... Jag vet inte ens vad det är för ämne inom det som vi ska plugga på! Allting är så virrigt nuförtiden. Alltså inte bara skolan utan verkligen ALLT. Hela jag är en enda förvirrad röra till människa. Tokigt det kan bli! Nästa vecka ska jag banne mig få ordning på det mesta!
Nu ska jag virra vidare och hoppas på att tiden går någerlunda snabbt. Ha de!
Grym bild av Nanami!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0