Nu är det fredagsmys!

Äntligen fredag och slut på ännu en kaotisk vecka. Jag har haft många sånna på sistonde ju. Vad är grejen?

Hursomhelst! Ikväll blir det bara myys med föräldrarna. God mat, coca cola och en bra film är precis det jag behöver nu. Imorgon kommer släkten hit för att fira mig. Jag vet att det är lite sent men morfar har varit utomlands och grejer. Det ska i alla fall bli väldans trevligt tycker jag! Jag ska verkligen försöka att inte festa loss den här helgen. Men det känns som att jag inte kommer kunna komma iväg någonstans oavsett så är rätt kört även om jag skulle vilja.

Nu ska jag bara slappa och njuta av denna underbara höstdag! ♥ (Haha, kanske märks att jag mår betydligt bättre idag?)



(Jag är inte dum och naiv om du tror det!)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0