Min mamma är grym!

Ruuulig dag idag alltså! Okej den började inte så bra eftersom jag mådde illa hela morgonen. Knas! Men sen blev det bättre. Så efter skolan åkte jag och mamma in till Valbo. Där köpte jag en tröja, en BH, parfym, bodylotion och duschcreme och ett läppstift. Sen drog vi vidare till Gävle där vi skulle på hudvårdskurs på Gävles Skönhetsinstitut. Det var riktigt kul att få testa allt. Var Mary Kay produkter så  allt var ju heeelt underbart. Men det var inte det bästa. Det bästa var att jag och mamma hade exakt samma hudtyp så vi kunde dela på ett paket där ALLT ingick. Så nu har jag BÄSTA hudvårdsgrejerna. Känner och SER redan skillnad. Helt sjuukt! Lycklig nu alltså!

Imorgon är jag "ledig". Tekniskt sett inte men har bara en lektion, prov i naturkunskap B. Yummy!

Nu ska jag sova för imorgon blir det råplugg! Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0