Fredagsmys... Eller?

Den här dagen hade jag helst skippat! Åtminstonde morgonen. Tänkte vara smart och kolla både med upplysningen i tierp och i uppsala. Så jag missade svenskan så att bussar och tåg skulle passa. Kommer ner till tierp och minns att de har stängt ner den i tierp... Great! Så jag åker in till uppsala och hör med dem på bussgods. Får ett nummer jag ska ringa. Personen jag söker är tydligen ute men skulle återkomma. Jag ringer två gånger innan jag ger upp och ber mamma ringa. Visar sig senare att de inte har något kort. Åker sedan till skolan och är där i tjugo minuter sen drar vi iväg till något ställe där de snackas om celler och konst... Väldigt underligt och jag mår piss! Rebecka och Josse muntrar upp mig som tur är. Sen möter jag upp Emma och tar tåget hem. Tur att hon fick mig på bättre humör! Ikväll vill jag äta mat, kolla på tv och bara slappa! Underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0