18 år

Nu har jag funnits på denna jord i arton år. Gud, vilken skillnad det gjort måste jag erkänna! Eller? Nja, kanske inte men jag är rätt nöjd med mina år ändå. Det har skrattats, gråtits och flummats rätt mycket under årens gång. Ikväll blir det middag där det bjuds på flygande jakob (jag dreglar redan...) och champagne! Sen far jag vidare in till Uppsala för att möta upp Becka, Rebecka och Josefin. Sen ska vi ut på skattjakt, vi ska nämligen försöka ta oss till Oskar där det är förfest! Naturligtvis ska vi vidare till krogen därifrån. Jag hoppas verkligen det blir en minnesvärd kväll! (Men på RÄTT sätt förstås!)

Nu ska jag njuta av min födelsedag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0