Lugn jag lever, trots kylan...

Oj dålig uppdatering! Till mitt försvar kan jag ju säga att det varit satans kallt hela veckan och det har blåst så mycket att jag trott att jag ska lämna marken när som helst! Därför har det blivit så att jag gömt mig under en filt så fort jag kommit hem. Mycket bra lösning måste jag erkänna! Veckan har gått fort men idag var en lång dag. Den innehöll bland annat en scen som omfattar mig, Rebecca, Josefine, en stor makrill och en skalpell. Vi fick dissekera på naturkunskapen med andra ord. Imorgon har jag sovmorgon, underbart! Har dessutom bara en lektion så slutar tidigt. Mycket bra dag om du frågar mig. Det är ju ett extra plus att det är fredag! Nu väntar John Blund på att jag ska lägga ifrån mig telefonen. Borde nog inte göra honom arg, då kanske jag aldrig får sova igen! Så därför säger jag nattinatti. Puss och allt sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0