Koncentrationssvårigheter

Ska snart börja städa lite i hallen (städkväll här hemma och jag har inte börjat, oops!) men känner mig alldeles för pirrig för att kunna koncentrera mig på städningen. Dels för att jag ska ha så fruktansvärt kul imorgon och på lördag och dels för något annat som jag kanske tar upp i bloggen så småning om... Hihi, busigt!

Idag var jag och mamma som sagt in till Gävle. Vi var till Gävles Skönhetsinstitut och fick lite tips på hur vi ska sminka oss. Det var rätt kul, men kändes som om man hört det mesta redan. Däremot kom jag hem med ett helt underbart läppglans! Ska lägga upp en bild på det senare. Nom nom, som min väldigt saknade Anna hade sagt. (KOM HEM, JAG SAKNAR DIG!!)

Nej nu väntar väl städningen....usch vill inte!


Kommentarer
Postat av: anna.

PUSS HJÄRTAT <3

2010-11-05 @ 16:15:27
URL: http://birdwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0