Just The Way You Are

Insåg nyss att jag måste ta tag i en hel del just nu. Till exempel har jag religion imorgon och vi hade en uppgift som jag olyckligtvis inte gjort... Ehe! Dessutom känner jag att jag borde sätta mig på motionscykeln och få ur mig lite aggression. Haha!

I helgen ska jag inte göra ett SMACK! Nej, ingenting. Jag har insett att jag inte är en partymänniska. Jag orkar inte festa konstant. Har kört fullt ös i 6 veckor nu ungefär och det känns. Jag är helt slut! Funderar på att försöka få över syrran och kolla på film eller bara umgås med föräldrarna som jag knappt hinner träffa under helgerna. Det låter som en bra plan i mina öron.

Nu ska jag lyssna vidare på underbar musik, byta om och kanske börja cykla då då. Nyttigt och bra, vilket jag behöver nu!

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0