Home, sweet home

Nu är jag hemma igen efter en lång vistelse hemma hos Tessan och Roy. Vi har spelat hur mycket som helst! Tror vi satt (i alla fall jag och syrran) från elva till klockan sex och spelade. Beställde pizza/sallad som äkta gamers. Det enda som fattades var Jolt-colan så hade vi varit i samma liga som de riktiga spelarna! Haha...Eller? '

Har i alla fall haft hur kul som helst! Nu är jag seg som satan efter att ha stirrat på en tv-skärm i en evighet. Snart blir det middag med familjen. Myshelg säger jag bara! Känns så himla skönt att inte behöva göra något speciellt just nu. Det behövde jag!

Nu ska jag dra på mig något annat eftersom jag ser ut som en slusk...



Gammal bild på mina kära gamers!

Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Thezzan

men fulaste bilden på mig också, tackar tackar

2010-11-14 @ 19:59:09
URL: http://thezzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0