Galet!

Oj oj oj, vilken helg jag har haft! Kanske därför jag inte bloggat alls... Men nu är det måndag och dags igen. Fredagen spenderades med Josse och Rebecka. Det var trerättersmiddag och hur gott som helst! Framåt kvällen blev vi smått glada och drog in till Kalas för att dansa loss lite överskottsenergi! Riktigt bra kväll OCH jag kom med bussen hem på natten! På lördagen var det halloweenfest i Karlholm. Jag var nörd och trivdes som fisken i vattnet! Det var så himla kul kväll och jag träffade så galet många som jag inte träffat på en evighet! En bra helg helt enkelt. Men nu gäller det att lugna sig lite eftersom jag festade hela oktober. Inte bra, så nu i helgen blir det en hemmakväll med film och lite godis kanske. Det låter ljuvligt det med måste jag erkänna! Nu blir det film med föräldrarna! Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0