Fridays are meant to be fun....

Klockan är fem i tolv på en fredagkväll och jag känner mig tom. Helt tom. Vet inte om jag ska skratta eller gråta över allt som hänt mig på sistonde men låter bli något av dem. Blir nog bäst så. Istället dränker jag mina tankar i julmust och gömmer mig under ett täcke.

Jo just det! Fick i uppdrag av Petra att skriva sju sanningar om mig själv också, vill ju inte svika henne så kanske borde göra det?

* Jag har hajfobi (kan inte ens simma ensam i en swimmingpool...)
* Jag mår fysiskt dåligt om någon blir sur på mig
* Jag kramar nästan alltid mina föräldrar innan jag går och lägger mig
* Jag mår illa av pastasås, framför allt såndär krämig carbonara.. Mår illa bara av att tänka på det
* Jag blir jättelätt förälskad
* Jag är en tvättäkta Sims-nörd och har varit det sen det kom ut
* Jag älskar att kolla på hockey live, men bara när Brynäs spelar

Så där har ni lite info om mig! Vet inte om det var någon chockerande nyhet men måste ju behålla lite mystik kring mig... OoOoOoh!

Nu ska jag som sagt krypa ner under ett täcke och hoppas på att jag vaknar upp med lite känslor.


Nattinatt ♥


Kommentarer
Postat av: PEETRA

haha, söt du är!

2010-11-28 @ 22:15:50
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0