En söndag som alla andra

Jag kan komma på tio tusen olika saker jag skulle vilja skriva just nu men tror jag låter bli. Istället tänker jag berätta vad jag gjort idag! Jag, Julia och Amina gick upp runt elva. Sen drog Amina till tåget strax därefter så jag och Julia åt frukost. Efter att hon dragit hem tänkte jag bara kolla på film och halvsova men min käre far drog ut mig för att övningsköra. Det gick bra men jag var så himla trött att jag trodde jag skulle krocka! Direkt när jag kommer hem ringer Emma och undrar om jag vill träffa henne i Tierp så då var det bara att ta bussen tillbaka för att umgås lite. Vi satt mest på konsum och klagade på allt vi tyckte var fel i vårt liv. Mycket trevligt var det faktiskt! Sen åkte jag hem och åt mat och nu på kvällen har jag kollat på film i min säng. Ska ut med hunden sen ska jag sova! Det har varit en bra dag. Btw så funderar jag på att ge upp allt det där med killar. Man kanske ska leva i celibat? Haha! Puss och nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0