Dåligt.

Dålig dag. Dåligt väder. Dåligt humör.

Känner mig som ett äckel just nu och borde verkligen gå och duscha! Den här dagen kommer nog bli rätt långtråkig. Ska vänta på att mamma ska komma hem så jag kan ut och övningsköra. Sen måste jag lägga mig i tid eftersom jag har körlektion imorgon klockan sju på morgonen. Fun, fun, fun! Not... Nej så idag är jag depp.

Jag vill bara ändra på mig. Ta upp träningen igen kanske, få undan lite läxor som skräpar och sånt kul. Men först på listan är nog att duscha så jag känner mig åtminstonde lite bättre.

Deppdag var det ja... Men jag får försöka tänka på hur kul det kommer bli i helgen istället! Det kommer bli awesome att få träffa allt folk. Mysigt mysigt!

Puss ♥ (haha komiskt att jag råkade skriva "piss" först, stämmer ju rätt bra in just idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0