Yesterday

Idag kommer föräldrarna (och min underbara vovve!) hem! Det känns rätt bra att de kommer hem. Inte bara har jag saknat dem, det ska också bli skönt att inte vara ensam hemma! Gårdagen var en riktigt bra dag! Började med bad i bergstäckten med johanna och moa. Det var riktigt varmt och riktigt underbart! Hann även hälsa på emil och deras underbara lilla valp Myra. Efter det lilla äventyret drog jag hem, bytte om, åt mat och sen åkte jag vidare till uppsala för att träffa amina, robert och rebecka och deras vänner. Vi satte oss i ekonomikum och bara hade det bra! Åkte hem med bussen runt kvart över tolv och stupade i sängen. Nu är jag lite seg så ska bara kolla på tv och ta det lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0