Okej, det här suger.

Dagen började dåligt men slutade bra med (en del av) min underbara klass! Det som VERKLIGEN suger är att tydligen måste jag in och göra ett till matteprov på torsdag nästa vecka eftersom min lärare inte vet vilket betyg hon ska sätta... Awesome. Eller nått. Jag bryter ihop, ja! Så nu måste jag plugga IGEN. Hatar när de inte vet vilket betyg man borde få! Dagen blev i alla fall bättre när jag fick träffa amina. Sminkningen var awesome och jag (även om jag är partisk, hehe) tyckte att hon var helt klart bäst! Sen fick man hälsa på hemma hos liza innan vi blev smugglade ner till stan för att äta. Åt på en grekisk restaurang som hette Tzatsiki. SÅ himla god mat! Efter det satte vi oss i ekonomikumparken och bara var. Det var kallt men värt det! Så nu mår jag lite bättre. Jag har ju trots allt "typ" sommarlov! Nu ska jag sova för jag är helt slut! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0