Wanna hear a secret?

Don't tell annyone, men jag ska egentligen sova just nu! (Hihi!) Imorgon blir det till att måla klart rummet men det kommer gå sååå fort eftersooooooom JAG ÄR NÄSTAN I STORT SETT KLAR! Och ni anar inte hur grymt det blev! Det är inte några möbler där än, men hey det är så jävla snyggt ändå! Duktiga lilla jag som fixade allt själv medan föräldrarna stod på sidan och tvivlade. Men nu tvivlar dem i alla fall inte längre. HA!
Imorgon blir det också en Alexandra som går på nån liten fest med nån liten Johanna! Lääängesen sist så hoppas det inte blir för..."fest".
Har så himla mycket jag måste göra också.
* Träffa Moa - big big big priority
* Träffa Amina - not so big men ändå
* Träffa Anna - Inte heller big men älskar henne så va fan :D
* Träffa ALLA tjejerna - Priority men kommer bli problem nu under lovet. Det lilla som är kvar...Snyft
* Göra engelskan - Inte direkt en favorit....
* Göra matten - den hamnar nog på samma prioritet som den tidigare.. Fy fan.
* Göra klart rummet - Kommer ta ett tag innan jag blir helt och fullkomligt klar men men!
Nu ska jag sova på soffan eftersom mitt rum är nymålat. AWESOME!
Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0