Vatten, vatten, vatten

Idag var jag hemma från skolan. Kom hem så sent igår så sjukanmälde mig, har inte mått så bra heller. I alla fall inte under förmiddagen. Men nu är det bra igen, lite seg på att komma igång kanske?
Den stora händelsen idag är nog att vårt älskade vatten är tillbaka! Pappa skiner som en sol och mamma har städat och diskat och roat sig med sånt. Själv har jag cyklat och duschat (HEMMA på första gången på ungefär en vecka!) så nu är jag helt slut!
Ska spendera resten av kvällen med att leka lite i photoshop hade jag tänkt. Jag vill liksom lära mig alla små finesser som finns. Man kan ju göra så mycket grymma saker!

Så såg man ut igår, hela galna familjen Melberg! (Roy räknas nu officellt som en melbergare haha!)

 

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0