Tjuvstartar...

Sista dagen på lovet. Man skulle ju kunna tänka sig att det är då man gör något riktigt kul innan skolan börjar...men nej. Jag måste skriva en liten uppsats till engelskan som skulle vara klar för längesen och dessutom måste jag räkna klart matten. Jag vill också sortera bland alla papper och kläder och allt så jag har koll tills imorgon.
Igår beställde jag en riktigt snygg bikini från H&M. Det kändes bra, lite som att sommaren inte är så långt bort som den verkar just nu.... Vattnet har inte kommit tillbaka än och jag har eldat i spisen hela morgonen (vi har värme men det är ju så KALLT ute!)

Så ser den ut! Har inte velat ha den där modellen på toppen förut men tycker det är så sjukt snyggt så jag måste ju prova! Underdelen är inte så värst speciell, samma mönster bara.

 

Har dessutom bestämt mig för att bli blond igen, men inte så ljus som jag varit förut. Blir nått slags mellanting. Men det kommer nog dröja innan jag fått den färg jag vill ha.

 

 

(En av modellerna från Victoria's Secret)

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0