Tack för förkylningen mamma!

Lyckat! Mamma har på nått mysteriskt vis lyckats smitta ner mig med sin förkylning så nu är både jag och Tessan sjuka. Ajjabajja mamma! Som tur är (hö!) är hon i alla fall frisk och pigg nu. Jag som har massa saker jag måste göra!
Helt galet att det är söndag imorrn. Tiden har gått så fort! Igår var jag hos Moa och lekte med tjejerna...bokstavligt talat. Vi lekte avancerade charader. Drog hem runt elva och sen sov jag i stort sett. Imorse vaknade jag och mådde skit men pallrade mig iväg till Fjällnora i alla fall vilket jag INTE ångrar. Så himla fint och så underbart att få åka skridskor, kommer nog kännas i rumpan imorrn, haha! Nu på kvällen har vi ätit god mat och kollat på film. Imorgon väntar jobb, Anna och plugg.
Mamma har övertalat mig att vara med på vårruset i maj. Ska bli riktigt kul. Nu har jag verkligen något att träna för. Jag vill verkligen springa hela vägen, vilket är 5 kilometer. Längesen jag sprang men det borde gå fint!
Nu väntar en efterlängtat nattssömn och förhoppningsvis ger förkylningen med sig under natten.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0