Saturday night fever?

Har lite funderingar hur jag ska lägga upp dagen. Har en svenska uppgift som ska vara klar till på tisdag och jag har knappt kommit igång...(Ajjabajja!) Men eftersom det inte blev nått igår känner jag mig väldigt sugen på att ta mig ut från detta hus och göra något roligt med några roliga människor. Har redan smsat Moa men får inget svar så ringer väl henne senare. Dessutom så väntar mitt rum med spänning på att jag ska städa upp där. För att inte tala om min mamma som väntar på att jag ska röja undan i vardagsrummet efter att jag bombarderat stället med alla onödiga saker från mitt rum sen jag målade om. Oj, lång mening. Hur som helst så ska jag nog skruva upp volymen alldeles strax och åtminstonde få en av dessa uppgifter avklarade.
Pappa ville ha med mig på långfärdsskridskoåkning (haha vad är det med mig och långa krångliga meningar och ord idag!?) med syrran och Roy men jag var alldeles för slut imorse. Ångrar det lite nu men gissar på att jag skulle blivit rejält sjuk om jag följt med. Känner förkylningen krypa inom mig och vill inte ge den en ursäkt att bryta ut...USCH!
STORT GRATTIS TILL MOA SOM BLIVIT MOSTER TILL EN SÖT LITEN CHARLIE FÖR INTE SÅ LÄNGESEN! (Förlåt, fick ditt sms men hade inga pengar som alltid)
Puss&Kram
Edit: Moa kunde inte så får bli till att gnugga hjärncellerna lite extra och hitta på nått nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0