Random

Gud vad min dator är seeeg! Den har gjort uppror hela kvällen. Usch, vill verkligen ha en egen bärbar just nu! Det är så mycket jag skulle vilja spara till. Resa, dator, telefon...men hur ska pengarna räcka liksom? Vill verkligen få jobb nu till sommaren. Det skulle underlätta en hel del. Får väl ta tag i sökandet ganska snart. Gäller ju att vara ute i god tid. (Fast så säger jag jämt...)
Jobbade idag igen. Usch, börjar verkligen avsky det. Kanske för att jag alltid är så trött. Vill dessutom inte direkt skylta med min otroligt vackra kärra. Men vad gör man inte för pengar? Har funderat på att sluta faktiskt men vet inte om jag skulle klara mig på studiebidraget bara...Skulle väl bli helt galen och ångra mig. Kan ju fortsätta tills jag lyckas hitta nått annat.
Imorgon ska jag och mamma ner och köpa färg. Blev erbjuden att åka pulka med några av flickorna också men måste verkligen bli klar med rummet snart ju.... Mamma har ju erbjudit sig att hjälpa imorrn också. Hade från början tänkt att träffa Moa imorrn till slut men fick höra att hennes brorsa kommer hem imorrn så det får vänta nån dag till.
Nej, det är rätt sent och jag borde verkligen sova. Ska försöka få lite ordning igen nu efter nyår och allt.
Btw...De senaste dagarna har massa människor i min omgivning blivit magsjuka. Först Tessan och Roy, sen pappa och idag var det två av Roy och Tessans kompisar som mådde illa och spydde. Än så länge är det bara jag och mamma som klarat oss, men skulle vi bli sjuka så skulle det vara imorrn. Så klarar jag mig imorrn är det nog lugnt...HOPPAS verkligen det! Fullkomligt HATAR att spy...finns inget värre.
Nej, sooova!
Godnatt, puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0