Oh ladies?

Gårdagen var kul men helt galen så klart! Det blev kanske inte riktigt som jag tänkt mig. Fick ta en liten tur ut till kyrkbyn för att lämna av ett fyllepaket! Haha, så kul! Det kändes som att kvällen gick alldeles för fort och jag hann knappt träffa alla. Eller...det gjorde jag ju, men inte tillräckligt! Lina, Hillevi och Julia var dem som sov kvar vilket var trevligt. Riktigt kul när folk (och med folk menar jag Lucifer) inser vad de faktiskt gjort kvällen innan. Och vad för sms som skickats...hihi
Imorgon är det skola och jag måste plugga matte så det bara smäller om det! Prov på tisdag. Inte kul.
Så för att vara duktig så tänker jag sova nu. Sov knappt 3 timmar inatt/imorse. Så natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0