No comments

Så var man ensam hemma då. Men inte länge till! Snart kommer Anna över och redan runt fyra-fem så kommer Amina. (Var krångel med att ta sig hit till sju så det fick bli så). Sen runt sju kommer alla andra och det ska bli så kul!

Vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig. Funderar på att köra på bustier+spetsklänning+kjol och tights eller liknande. Som sagt, jag jobbar på det. Igår köpte jag dessutom ÄNTLIGEN värmeskyddande spray till mitt stackars hår! Det behövs ju så mycket som jag håller på med plattången och fönen!

Nu ska jag roa mig med att kolla runt på facebook och kanske slå på en film? Hm...Får se vad jag hittar på!

(Haha, har redan låst dörren. Är så nojjig när jag är ensam hemma. Fast jag har ju min mördarhund som vaktar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0