Lyckorus

Klockan är 21:24 och jag ska snart gå och lägga mig. Är helt slut efter allt! Har i stort sett bara gjort tråkiga saker idag. Blev inte att jag träffade Moa eftersom det blev för mycket med allt annat men får bli i veckan istället.
Imorgon är det skola igen. Vi har bara foto och matte så det är en rätt lugn dag. Det är alltid lika tungt att gå upp på mornarna.
MEN! Gissa vad jag insåg idag!? Runt halv fyra tittade jag ut genom fönstret och det var fortfarande rätt ljust ute, vilket betyder att snart är det SOMMAR! Lyckorus! Längtar tills April när det börjar bli vår ordentliget. Det är så underbart, längtar speciellt till Valborg. Underbart!
Nu väntar min varma sköna säng och en bra bok!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0