Knutmasso

Jag kom hem för ungefär 20 minuter sen och upptäckte morfars bil på uppfarten. Tydligen så har hela "vi har inge vatten"-grejen gått ett steg längre; de kanske måste bryta upp golvet. Och mamma och jag som snackade om det igår och sa att vi åtminstonde hade tur som inte behövde göra det! Haha *peppar peppar ta i trä* Så nu sågar dem eller borrar som galningar där nere. Pappa har pratat med rörmokaren så jag hoppas verkligen att de vet vad de håller på med...

Idag hade vi bild och form för första gången, gud vad kul det är! Vi har inte riktigt kommit igång än eftersom vår lärare är en sån pratkvarn men det verkar hur kul som helst! Känns som att alla design ämnen börjar bli så mycket bättre nu. Vet inte vad det kan vara, men kanske är för att vi äntligen får börja med en massa nytt.

Ikväll är det knutmasso, hela familjen troll ska dit. Jag är bara rädd för att det ska bli så himla kallt...Hatar kyla! Speciellt när man inte har någonstans att ta vägen. Men hoppas det blir sjukt roligt i alla fall!


Haha hittade en fin bild från halloween när jag också var troll!




Puss&Kram







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0