John Mayer och semlor

När jag kom hem gjorde jag i ordning mackor, oboy och tog fram semlan ur kylskåpet. Sen slängde jag mig på soffan med mitt duntäcke och bara njöt av meningslösa komedier fram tills det var middag. Åt inte så mycket, min käke gör sååå ont! Vill inte ringa tandläkaren. Fan.
Just nu sitter jag och lyssnar på John Mayer. Det har ju varit mycket reklam om honom på tvn så nu bestämde jag mig för att lyssna lite. Riktigt fina låtar måste jag säga. Gillar att det är lite countrysound ändå...Lite lite bara.
Nu väntar städning. Mamma håller på att bli tokig. Förstår inte varför hon skriker på mig att jag inte kommer hinna städa för att jag sitter här och bara ska skriva ett inlägg när hon planerar att sitta framför tvn den närmaste timmen? Skum kvinna det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0