GRATTIS

Har kollat på "Bride Wars" (Bröllopsduellen på svenska) med mamma idag. Vi myste ner oss i soffan med täcken och kuddar. Vattnet är fortfarande fruset men det är åtminstonde varmare ute nu. "Bara" -10 grader! Haha
Tänkte på bröllop nu när jag såg filmen. Undra hur mitt bröllop kommer se ut och vilka som kommer vara där...? Två personer som jag garanterat måste ha där och som dessutom är obligatoriska att vara där (haha) är självklart Anna och Moa! Men det är låååångt dit hoppas jag så får se vart man tar vägen. Kanske gifter mig i Italien? Vem vet!
Det händer nog inte så mycket mer vettigt idag, ska kolla på "Public Enemies" med mamma och pappa sen när han kommer hem vilket i stort sett är allt för den här dagen
STOOOOORT GRATTIS TILL LOVISA SOM FYLLER ARTON IDAG! :D <3
Vilken tur jag har haft som blivit vän med en sån underbar tjej som dig! Hoppas du får en härlig fortsättning på födelsedagen. <3

Kommentarer
Postat av: lovisa

:D:D:D TAAAAAAAAAACKK ALEXANDRAA!!!:D jag är galet glad att jag har fått dig till vän! ;D<3<3

2010-01-10 @ 12:30:03
URL: http://lovisandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0