Good night sweetie

Klockan är ungefär tjugo i tio och jag funderar på att gå och lägga mig. Kanske läsa lite innan jag somnar. Gud vad tråkig jag låter! Men det är ju trots allt skola imorrn. Ska dessutom åka tåg så jag hoppas verkligen att det inte krånglar allt för mycket. Vore ju inte direkt underbart om det är inställt och man står där och fryser!

Imorgon är det bara engelska och historian. Har för mig att jag har nått prov jag ska få tillbaka i historia men är inte säker, haha jag har sån koll!

Nu ska jag borsta tänderna och smörja in mig, vinterkylan torkar verkligen ut min stackars hy!

Puss&Kram




EDIT: Jag har tydligen svenska imorrn också....suprise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0