Nyårslista

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Oh ja!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, kommer inte ihåg mina löften från förra året men troligen så bröt jag dem ganska snabbt...inte så duktig på löften jag eller!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Kinda, känner henne inte så bra men

4. Dog någon av dina släktingar?
Nej thank god!

5. Vilka länder besökte du ?
Sverige och Norge

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Inte vad jag vet än.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Oj...jag och datum funkar inte så bra ihop men kommer nog aldrig glömma
Peace&Love :D

8. Vad var din största framgång 2009?
Måste vara att det gått så bra i skolan!

9. Största misstaget?
Oh I know one...hela grejen som hände med Emil.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Skojar du eller? Jag är typ konstant sjuk. Och skador? Ja man är ju rätt
klumpig så...

11. Bästa köpet?
Minns knappt vad jag köpt...men måste nog
säga mina vinterstövlar. Är kääääär i dem!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kan tänka mig att det sammanlagt blir godis och sånt skit!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja det var väl rätt mycket. Men Anna och Moa och alla tjejerna har varit
underbara! Alla galna tjejkvällar hemma hos mig är nog det som
känns mest ändå.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Lady Gaga - Just dance och Bad romance
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Hm..måste tyvärr säga ledsnare men det har ju hänt en del så
inte så konstigt.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat är väl en sån grej de flesta säger (om man inte är
en riktig friskis....) men kanske också...hm...träffat fler
som jag inte sett på ett tag.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Alla dumma och onödiga misstag OCH alla
dumma och onödiga fester...

18. Hur tillbringade du julen?
Jag lekte massa lekar med min underbara familj! Sjöng
singstar och åt MASSA mat!

19. Blev du kär i år?
Oh yes! Första gången någon verkligen swept me off my feet tror jag

20. Hur många one night stands?
Haha! En kanske?

21. Favoritprogram på TV?
Gossip Girl

23. Bästa boken du läste i år?
Måste vara som alla andra och säga Twilightböckerna

24. Största musikaliska upptäckten?
Oj...Rätt många efter P&L ju!

25. Något du önskade dig och fick?
En underbar byrå och sen massa icke matriella saker.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Hmm....klart att det var nått men inget jag lagt på minnet

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Tror jag åt middag med familjen faktiskt

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Som sagt: inte festat lika hårt som det blev och mindre kärleksdraman!

30. Vad fick dig att må bra?
Vännerna, pojkvännen (exet nu då då), familjen,
Roy (syrrans galna pojkvän)

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ed Westwick *dreggel*

32. Vem saknade du?
Farfar faktiskt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0