Dålig dag.

Snart börjar min sista lektion. Sen är det bara en bussresa och någon timme som skiljer mig och min älskade säng åt. Hela dagen har inte direkt varit hemsk men jag har gått runt i en mystisk mörk bubbla där allt är dåligt. Det hela började med att jag försov mig och vaknade fem minuter innan min buss skulle gå. Jag hann faktiskt ut till bussen men tror ni inte den jäveln (ursäkta mitt språk men det behövs..) kör förbi mig!? Så jag bryter ihop och går tillbaka in. Som "tur" var (vet inte riktigt om det var bra eller dåligt, men tack mamma!) kunde mamma skjutsa mig till tåget. Självklart var det KAOS och MASSA folk så jag och Rebecka kom försent. Underbart!
Nu väntar engelskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0