CV

Har suttit och skickat in CV:s till massa butiker. Tror inte jag kommer få nått svar än på ett tag men det har ju funkat förut så varför kan det inte göra det igen? Hihi
Har officiellt börjat mitt godisförbud nu. Började faktiskt prick klockan tolv. Lovely! Nu ska jag nog spabehandla mitt ansikte som håller på att gråta för det är så torrt. Sen blir det sängen, har saknat den skiten! :D
Läste Kenzas blogg, I know lite gay men jag är fast....Hur som helst så är hon i Thailand där hon har firat nyår. När hon berättade om sin nyårsafton höll jag på att DÖÖÖÖ. Jag vill också! Därav alla jobbansökningar. Funderar på att dela ut ett CV till matbutiker i Tierp och andra butiker i Uppsala. Lätt värt det! Jag VILL ÅKA. Kanske inte nästa år men i alla fall när jag är 19. Förhoppningsvis har jag pojkvän då och kanske kan övertala lite vänner att hänga med men gud vad kul det skulle vara!
Börja spara kanske? Funderar på att lägga alla de pengar jag egentligen skulle spenderat på godis på sparandet till resan istället. Eller att kanske ta halva lönen jag får nu och lägga undan. Det är ju värt ett försök i alla fall?
Nej nu ska jag sluta dag...eh....kvällsdrömma och istället gå och drömma på riktigt.
Natti natti alla små fikon! Älskar er and you know it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0