Black is back

Gud vad dålig jag varit på att uppdatera..Eller så är det för att jag inte gör det tjugo gånger om dagen? Höhö!

När jag kom hem la jag mig på soffan under ett tjockt duntäcke. Tog dessutom värktabletter men det hjälper inte. Jag vill inte ringa tandläkaren heller utifall att det ger med sig imorgon. Dessutom vill jag veerkligen inte att det ska vara något fel så jag måste dit igen! Hemska tanke!!

Mamma bjöd på semlor idag, riktigt gott! Tack mamma.

Idag kom paketet med grejerna till mitt rum också! Fick sänglampan, gardinerna och mattan. Fint fint! Men insåg nu att det är väldigt mycket svart. Ska försöka få in mer färg. Har beställt ett överkast också (i svart så klart..) men det kommer inte förän nästa månad kanske? Bikinin jag beställde kommer vecka 7. VECKA 7 liksom! Jag dör lite inombords. Men kan alltid trösta mig med att jag åtminstonde får den till slut!

Nu ska jag göra klart min otroligt vackra mindmap...Jippi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0