Bad idea

Sov alldeles för länge idag, men känner att jag inte mår nå bra så min lilla träff med moa fick vänta tills imorrn. Tror inte det blir någon singstar-kväll heller. Lite trist men vill verkligen inte bli sjuk nu under lovet! Så nu sitter jag här med massa kläder, lager på lager och hoppas att det ska gå över.

Har enbart legat framför tvn och slappat. Insåg också idag att det är himla dumt av mig att börja mitt godisförbud nu..Har alldeles för mycket gott hemma och vill jättegärna vara med och mumsa på vårt pepparkakshus! Så det får bli så att jag äter det som finns här hemma, men att när det är slut så ska jag inte köpa nytt. Har också bett föräldrarna att sluta köpa läsk, de är sånna luriga jävlar (läsken alltså...). Man blir ju inte mätt så man dricker mer och  så blir man fet. Ajabaja! som jag skulle sagt när jag var liten. (Sa alltid så när jag gjorde något dumt. Smart barn jag var då...haha)

Nu ska jag snart kolla på "Liftarens guide till Galaxen" men ska först höra mig för hur det blir med middag ikväll. Blev ju ingen lunch eftersom alla sov så länge!

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0