Äntligen

Kvällen blev inte som jag räknat. Blev inget festande, istället blev det så att jag fixade klart rummet! ÄNTLIGEN färdig målat liksom. Har till och med ställt in lite möbler så kommer sova där inatt. Myyyysigt!
Imorgon hoppas jag på att få tag på Moa, smsa henne idag men fick inget svar. Får se hur det blir!
Mycket snart fyller en viss liten (men inte så liten länge till..) Lovisa år! Arton hela år! Herregud, vad de växer upp snabbt. *Torkar bort en tår*
Knutmasso snart också! Gud vad kul det ska bli. Hela familjen ska vara troll är det bestämt så jag får nog damma av min dräkt från Halloween. Älskar att vara troll, det är ju så kul att bara vara tönt!
Nu ska jag nog kolla på Scrubs och halvsova. Är helt slut efter allt jag hunnit med!
Btw så kollade jag på "Åter till Cold mountain" idag. Jude Law är galet het, men tyvärr inte i skägg. Jag grät i alla fall genom i stort sett hela filmen. Jag har gått och blivit lika blödig som min mor....
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: lovisa

AAHHH ALEXANDRA! mitt namn i din blogg, jag är nästan känd nu:D saknar dig söting! PUSSSSSSSSS

2010-01-06 @ 22:51:01
URL: http://lovisandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0