Snackar i nattmössan..eller?

Jag är less... Less på allt just nu! På skolan (thank god att det är jullov nu!!), på Tierp, på mig själv. Just nu vill jag bara att något BRA ska hända mig. För på sistone verkar det inte vilja hända mig. Det enda som händer är KAOS. Allt jag gör blir k-a-o-s. Förstår inte! Just nu vet jag inte om jag ska skratta eller gråta men lutar nog mera åt det första. Lite komiskt är det ju ändå. 

Nyår närmar sig med stormsteg och det verkar inte kunna fattas några beslut så nu tar jag väl saken i egna händer och styr upp något för mig själv. Låter som en bra plan, Alexandra. Tack, Alexandra! 

Nu ska båda Alexandrorna gå och sova för de snackar i nattmössan!

Have fun ♥






Saknar dessa människor ♥


Kommentarer
Postat av: johanna

ÅÅÅÅH! jag saknar dig också, du jag leka snarast!

2010-12-20 @ 16:53:19
Postat av: aminaa

saknar dig meeeeeeeed<3

2010-12-20 @ 20:15:52
URL: http://aminis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0