Skit också!

Döda mig! Jag orkar fan inte mer plugg nu.. Om två veckor har jag tre prov, just det, TRE prov! På en och samma vecka! Det är heeeelt sjukt! Jag kommer bli utbränd ju. Känner redan att jag är jättekänslig för allt och går runt och mår dåligt när jag kommer hem efter skolan. No fun, no sir!

Tröstar mig med att lyssna på bra musik och dricka lite te. Har fortfarande ingen känsel i tårna sedan bussen jag åkte med imorse inte hade någon värme på alls. Mysigt.

Imorgon ska jag hålla tal på svenskan, ser inte fram emot det. Måste dessutom få ihop ett som räcker i fem minuter. Jippi!

Nu ska jag hålla käft och börja jobba.

Hör av mig när jag mår lite bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0