Kaos

Senaste dygnet har varit helt uppochner! Tågen krånglade så blev rätt försenad men det löste sig. Men inte nog med det.... Jag lyckades dessutom gå vilse idag när jag skulle hem. Så jag irrade runt där i kylan. Till slut ringde jag pappa men precis när han ska ge mig en vägbeskrivning så DÖR MIN MOBIL. Utmärkt tajming. Så jag irrar vidare utan telefon och ingen aning om vart jag är. Till slut lyckas jag hitta rätt och kan ta mig till stationen. Väl där lyckas jag få igång telefonen ett tag så jag kan skicka iväg ett lugnande sms till min stackars oroliga far. Men kaoset slutar inte där. När jag ska gå ut till bussen inser jag att jag inte har någon aning om vart busshållplatsen är. Så jag lämnar stationen, ringer pappa, får höra att jag borde gå och fråga på stationen, vänder tillbaka till stationen (Allt det här sker på loppet inom tio minuter), frågar några vart bussen går och inser långsamt att den går ifrån stan. Så jag tvingas vända IGEN och skynda mig in till stan. Jag hade åtminstone turen att hitta en busshållplats i tid. Man kan ju lugnt säga att jag somnade rätt fort på bussen. Detta var dessutom 8-9 på morgonen. Underbart! När jag kom hem sov jag hela dagen. Nu till kvällen har jag städat mitt rum. Det tog mig sju timmar men NU är det äntligen fint! Nu är det dags för mig att sova. Ska upp åtta och åka till Valbo med föräldrarna på sista minuten shopping. Yey.... Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Josefin

haha 7 timmar va fan gör du i ditt rum egentligen, typ kastar pizza överallt lr ^^

2010-12-23 @ 15:14:52
URL: http://sucraloose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0