Helgen

Okej ska försöka att berätta lite om min helg... Fredagen blev inte riktigt som vi tänkt. Det var himla roligt hemma hos Erik men sen vet jag inte riktigt vad som hände. Planerna ändrades och det hela slutade med att jag mötte upp min syster och Isabell och spenderade kvällen/natten med dem. Hamnade på Fame (tror det heter så i alla fall...). Det var en rätt rolig kväll men saknade resten av folket! Igår drog hela familjen in till Gävle och umgicks med familjen Gustafsson. Det var mysigt det med men jag var så trött att jag såg i kors! Idag vaknade jag sent och började direkt plugga. Har ju nk a prov imorgon. Mums! Nu ska jag fortsätta plugga, sen blir det duschen och till sist blir det sängen! Underbart det ska bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0