En kväll man sent kommer glömma

Det var nog längesen jag var så här trött! Gårdagen var helt galen... Kvällen började på ett hotell rum med lite folk. Det var musik, dricka och massa tokigheter! Sedan drog vi vidare till Orange och dansade vidare. Med tiden blev vi bara färre och färre och till slut var det endast jag och lovisa kvar. Lite random så där så drog vi på efterfest med nått trevligt gäng. Under kvällens lopp lyckades jag: * tappa telefonen så skärmen sprack * dricka öl och gilla det * träffa på Snechi som jag inte sett på en evighet * dansa tills det gjorde ont i benen * pussas med en riktig snygging * somna i någon randoms säng på någon random efterfest * somna som en stock hemma hos Lovisa klockan halv sju-sju I överlag så var det en bra kväll! Lite tråkigt det där med telefonen men ska försöka ordna det. Idag skulle jag egentligen gjort massor men pga brist på kommunikation så blev det ingenting med någonting. Så kvällen har spenderats med familjen framför tvn. Det behövde jag idag! Nu behöver jag sova. Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0