Obligatorisk ifyllning av fält

Skola imorgon. Jag vet inte vad jag ska tycka. Är helt slut som människa och less på mitt liv! (nej jag är inte självmordsbenägen.) Igår var jag in till stan med två fina brudar, Emma och Amina. Vi åt mat, shoppade och bara var. Men jag var så gaaalet trött att jag gick runt i en dimma hela dagen. And not the good kind!

Idag ska jag STÄDA! Yeey... Men jag måste verkligen så att jag har lite ordning nu när skolan börjar.

Jag vet inte om jag ser fram emot det eller fruktar det. Mitt schema är inte lika trevligt som förra året så jag är lite orolig att det ska bli väldigt jobbigt att gå så sent om dagarna. Jag minns i ettan när jag hade så, då bröt jag nästan ihop för att jag knappt gjorde annat än att plugga. Men ändå, det är ju sista året nu (!) och jag har ju jävligt kul i skolan. Tack vare klassen måste jag säga!

Det ska i alla fall bli skönt med lite rutiner igen. Känner mig som en snigel. Jag glider och gör som jag vill men jag kommer ingenstans. Haha!

Nu ska denna snigel ut med sin hund. Syrran har ju kommit hem igen (Yeeey!) så nu är inte Liza här längre. Lite tomt men Elvis är så söt att det går så bra så!

Hörs! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0