Aj aj!

Fy vilken morgon jag har haft! Vaknade och kände mig lite knasig men brydde mig inte så mycket om det. Efter ungefär tio minuter får jag en gaaaalen kramp i magen. Det gjorde så ont att jag var tvungen att lägga mig i fosterställning på sängen. Inte gick det över heller! Så det hela slutade med att jag ringde till skolan och sjukanmälde mig. Som tur är har det lugnat sig nu men gör fortfarande ont stundvis. Jag vet inte vad det kan va men ONT gör det i alla fall! Uscha...

Tänkte hursomhelst lägga upp lite bilder, både från kräftskivan i helgen och utflykten till Furuvik för två (?) helger sen.







Det där är bara några av dem bilder vi (mest mamma) tog men det kanske kommer fler någon annan gång, vem vet?






Den här bilden sammanfattar nog hela kvällen! ♥

Nu ska jag kolla på film och sova lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0