Twisted mind

Mitt huvud bankar, axlarna är stela och jag är trött och vill helst gömma mig under ett täcke tills allt är bra. Har gått och spänt mig i snart en vecka. Dessutom verkar min mage pendla mellan fjärilar i magen och en stenhård klump. Att så mycket kan ändras på en vecka är lite sjukt.
Pluggandet igår gick bra, tyckte jag i alla fall! Men sen när matteprovet kom så visade sig att jag kanske haft tankarna på annat håll... Det gäller svenskan också!
Nu sitter jag på GKn och slappar för jag är klar medan vissa måste göra för att det krånglade förra gången. Mysigt!
Hittade en bild från innan sommarlovet, Rebecka var snäll och bjöd på jordgubbar
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0