The cleaninglady

Ikväll är det släktmiddag med pappas syskon. Det blir jag, Tessan, Roy, mamma, pappa, Ginger, Margareta och Kurt. Det är nått speciellt med allhelgonahelgen. Mörkt och mystiskt men ändå mysigt. Jag älskar det här just nu! Enda negativa är att jag måste städa mitt rum för Ginger ska sova där...och Tessan och Roy ska sova inne i gästrummet så jag blir väl förvisad till någon soffa någonstans.

Igår kom mamma och Tess hem från Ullared, med tonvis av saker! Jag fick sånt där roligt som socker, strumpor, långkalsonger och trosor. (Fast jag hade ju sagt åt henne att köpa sånt så det är väl okej!)

Nu väntar min dator på att jag ska slå på musiken på full volym och börja ta tag i saker. So here I go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0