Omöjliga krav?

Förstår inte hur en människa kan vara så trött!? Gick och la mig kvart över åtta igår...Men är ändå trött. Sjuk kanske? usch vill inte.
I helgen hoppas man på girls night med galningarna som jag saknat så! <3 Hoppas även på fler träffar men vill inte förvänta mig för mycket. Blir bara besviken om det inte blir så.
Har suttit den senaste timmen och tittat på kläder och massa modebloggar. Är på spaning efter en underbar vinterjacka men ingen verkar duga. Jag kan ju inte ha sååå omöjliga krav? Den ska ju bara vara snygg och VARM. Hur svårt kan det va?
Nu ska jag mysa med föräldrarna i väntan på att orkanen "Roy och Tessan" slår till.
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0