Look out Stockholm, here we come

Det blir jag, Anna, Johanna och Ellen som drar till Stockholm imorgon för att införskaffa lite roligt till halloweenfesten på torsdag. (Funderar även på att spana efter en vinterjacka...) Sen ska anna komma med mig hem och så ska vi kolla på film och skvallra! Det kommer bli en awesome dag.

Mamma hade snackat med en jobbar kompis som sagt att det finns två "partydroger" som gör att man blir som jag var i fredags. Den ena heter GHB men jag vet inte vad den andra är. Så troligen fick jag i mig nån sån. Sjukt läskigt! Ska se till att ha stenkoll i fortsättningen.

På torsdag ska man klä ut sig till TROLL! Kände inte för att dra på mig nån slampig klänning och låtsas vara häxa....såååå tråkigt. Känns som att det kommer finnas tillräckligt många sånna ändå.

Ska snart städa rummet så det åtminstonde är okej imorrn!


Troll
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0