I'm the Birthdaygirl

Sjutton hela år har man levt på denna jord. Helt galet! Bara 365 dagar kvar till friheten...och ansvaret och allt det jobbiga. Jag tänker leva varje dag av de 365 så gott jag kan!
Många gratulationer denna speciella dag vilket uppskattas! (Stort tack till alla ni underbar ;D)
Efter skolan ska jag shoppa upp mina födelsedagspengar sen hem och äta med familjen. Det blir nog en bra kväll!
Imorgon ska jag iaf fika med Anna <3 Jag vet att jag sagt det här förr men man kan ju alltid säga det igen! På kvällen är det fortfarande oklart hur det blir med tjejerna. Jag vill jättegärna iväg någonstans ju! Amina föreslog tjejkväll hos mig..men känns som att det...ahh...nja...
Nu ska jag susa vidare! Have fun bitches <3
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0