Girls night finally!

Äntligen blir det av! Vi ska dra in till Gävle för att ha tjejkväll i Moas syrras lägenhet. Det ska faktiskt bli riktigt kul!

Grattis också till min mamma och pappa som firar 28 år tillsammans idag!
(Även om det är lite tråkigt att mamma går runt och beter sig som en skit mot mig...)

Jag ska snart städa. Sen blir det duschen och fixa till sig! Ska kolla vad man ska ha på sig också. Känns som att tiden inte kommer räcka till!

Igår var det filmkväll med syrran och Roy. Jag och Tessan åt och pratade på Brorsans vilket var mysigt! Känns längesen man träffade henne själv så där! haha (no offense roy)

Nej städningen väntar!

Upp och iväg typ...


Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0