Fyyyyyy faaaaaaaaaaaaaaaaan vilken kväll

Var på halloweenfest igår (lite förfest innan den stora festen på torsdag) med Amina. Vi var dockor, tyckte vi lyckades ganska bra faktiskt! Festen var i Läby och Jennie hade bjudit dit mig.

När vi kommer till festen (där vi inte känner någon..) får man syn på en gaaalet snygg Jennie i sin tönt outfit. Hon taggar till med oss och sen får vi en varsin drink. Jag dansar lite, sen träffar jag Pierre som ger mig ytterligare en drink. Glad som jag blir springer jag ut och snackar med Marcus. När jag kommer in får jag en till drink av Marcus. Jag minns att jag och Amina sitter och sjunger och sen ska vi upp och dansa.

Sen vaknar jag upp i mammas och pappas sovrum och fattar ingenting.

Får en update av mamma att jag varit helt borta, spytt och snackat engelska. Amina (min räddare i nöden) hade ringt mina föräldrar och de kom och hämtade oss.

Jag fattar inte hur jag kan ha blivit så lost...?

Hur som helst är jag evigt tacksam till dem som hjälpte mig!

Puss&Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0